Ugunsdzēsības sistēmas automatizācija Krievu salas teritorijā
- Identifikācijas numurs
- RBF_2019/20/T
- Publikācijas datums
- 2019. gada 29. aprīlis
- Tips
- Tirgus izpēte
- Beigu datums
- 2019. gada 10. maijs, 14:00
- Apraksts
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "RĪGAS BRĪVOSTAS FLOTE" uzaicina Jūs piedalīties tirgus izpētē "Ugunsdzēsības sistēmas automatizācija Krievu salas teritorijā" ID RBF_2019/20/T.
Pielikumā pievienots darba uzdevums, finanšu piedāvājuma veidne un līguma projekts.
Lūgums sniegt finanšu piedāvājumu un citu pieprasīto informāciju līdz 2019.gada 10.maijam plkst.14:00 uz e-pastu: iepirkumi@rbflote.lv.
1. Vispārīgā informācija
1.1. Iepirkuma identifikācijas numurs
RBF_2019/20/T
1.2. Pasūtītājs
Pasūtītāja nosaukums: SIA "RĪGAS BRĪVOSTAS FLOTE" (turpmāk - Pasūtītājs)
Juridiskā adrese: Kundziņsalas 3.līnija 36, Rīga, LV-1005
PVN Reģ. Nr. LV40103321893
e-pasta adrese info@rbflote.lv
tālrunis: +371 66932616
Pasūtītāja profils https://rbflote.lv/iepirkumi/
Darba laiks darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:30
Kontaktpersona: RBF Tehniskās nodaļas vadītājs Oskars Veidemanis, e-pasts: Oskars.Veidemanis@rbflote.lv
1.3. Iepirkuma priekšmets un apjoms:
1.3.1. Iepirkuma priekšmets ir Ugunsdzēsības sistēmas automatizācija Krievu salas teritorijā, Rīgā, saskaņā ar darba uzdevumu;
1.3.2. Pretendents piedāvājumu iesniedz par visu apjomu.
1.3.3. CPV (Common Procurement Vocabulary – kopējā iepirkuma vārdnīca) nomenklatūras kods: 45312100-8 Ugunsgrēka signalizācijas sistēmas ierīkošana. (Fire-alarm system installation work), būvdarbi
Papildus kods: 45332200-5 Ūdens sanitārtehniskie darbi. Water plumbing work būvdarbi
1.4. Pakalpojuma sniegšanas vieta: Latvijas Republika, Rīga, Krievu sala.
1.5. Iepirkuma līguma izpildes laiks:
Iepirkumu līguma izpildes termiņš ir 2 (divi) mēneši no līguma spēkā stāšanās dienas.
1.6. Kvalifikācijas prasības:
1.6.1. Uz līguma slēgšanas brīdi pretendentam jābūt reģistrētam Būvkomersantu reģistrā
1.6.2. Pretendentam ir jābūt pēdējo 5 gadu laikā no piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, bet ja pretendents darbojas mazāk nekā 5 gadus, visā tā darbības laikā) pieredzei – vismaz viens sūkņu stacijas automatizācijas darbu līgums par kopējo summu ne mazāk kā 20 000 EUR bez PVN. Iesniegt informāciju, aizpildot tabulu:
Nr.
p.k.
Pasūtītāja
nosaukumsObjekta
nosaukumsProjekta uzsākšanas, pabeigšanas gads/mēnesis
Darbu apjoms
euro bez PVN
Pasūtītāja
kontaktpersona(vārds,
uzvārds, amats, telefons)1.
n
1.6.3. Pretendenta rīcībā ir vismaz 1 (viens) sertificēts speciālists ar elektroietaišu izbūves darbu vadīšanas sertifikātu (ar spriegumu līdz 1 kilovoltam) un vismaz (1) viens sertificēts speciālists ar ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbu vadīšanas, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmas sertifikātu.
Iesniegt informāciju par speciālistiem norādot vārdu, uzvārdu, sertifikāta Nr. un speciālista piekrišanu piedalīties šajā projektā, ja tā nav nodarbināta pie pretendenta.
1.6.4. Pretendents tiks izslēgts no tirgus izpētes, ja ir konstatēts, ka pretendentam piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējā dienā vai dienā, kad pieņemts lēmums par iespējamu iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi (tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi), kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.
1.7. Norēķinu kārtība:
1.7.1. Avanss līdz 20 %, pēcapmaksa.
1.7.2. Ja, slēdzot līgumu, Pretendents vēlas saņemt avansa maksājumu 20 % apmērā no Līguma summas, tad Vienlaicīgi ar avansa rēķinu Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam bankas vai apdrošinātāja izsniegtu avansa maksājuma garantiju, kas sastāda 20 % no Līguma summas bez PVN. Avansa maksājuma garantija paliek spēkā līdz Līguma saistību izpildei.
1.8. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs:
1.8.1. Saimnieciski izdevīgākais piedāvājums ar zemāko cenu. Vienādas cenas gadījumā pakalpojuma sniedzējs tiks noteikts publiskas izlozes ceļā.
1.8.2. Cena jānorāda EUR bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN). Visām Pretendenta izmaksām, kas saistītas ar Iepirkuma priekšmetu, jābūt iekļautām veiktajos aprēķinos. Cenā iekļauj visus nodokļus (izņemot PVN) un nodevas, ja tādas ir paredzētas, kā arī visus iespējamos riskus, kas saistīti ar tirgus cenu svārstībām plānotajā līguma izpildes laikā. Papildu izmaksas, kas nav iekļautas aprēķinos un norādītas finanšu piedāvājumā, netiks ņemtas vērā pie Iepirkuma līguma noslēgšanas un tā darbības laikā. Grozījumi līguma darbības laikā pieļaujami tikai atbilstoši Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 66. pantā noteiktajam regulējumam.
1.8.3. Iepirkuma līguma projekta noteikumi attiecināmi uz visiem Pretendentiem vienlīdzīgi. Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Iepirkuma līguma projektu, pieņem tā noteikumus un gadījumā, ja tiks piešķirtas tiesības slēgt Iepirkuma līgumu, apliecina gatavību uzņemties un pildīt visas Iepirkuma līgumā paredzētās saistības.
1.8.4. Ja 10 (desmit) dienu laikā netiek noslēgts līgums, Pasūtītājam ir tiesības uzskatīt, ka Pretendents atteicies slēgt Iepirkuma līgumu un tam ir tiesības izvēlēties nākamo piedāvājumu ar viszemāko cenu, vai pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu, vai atkārtoti aicināt iesniegt piedāvājumus.
- Rezultāti
AS "A.C.B" ir piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma plīgumu par Ugunsdzēsības sistēmas automatizāciju Krievu salas teritorijā, Rīgā par kopējo līgumcenu 37 620.00 EUR bez pievienotās vērtības nodokļa.
- Dokumenti
-
Darba uzdevums
Finanšu piedāvājuma veidne
Līguma projekts